Investeringsprosjekt

En av markedsføringsgruppene på vg2 har gjennomført et investeringsprosjekt

http://twitter.com/buskerudfoldfylke https://www.facebook.com/buskerudfylkeskommune http://plus.google.com

MAL-gruppene har gjennom året jobbet med det vi kaller "eget produkt". De har utviklet/endret på ulike produkter og fulgt produktet gjennom de ulike fasene i markedsføringen. Produktene har variert fra sikre rullestoler, PC-cover, vanntette Uggs, Safe-Drive promillekontroll til ørepropper uten ledning.

Den siste uken har 2MAL2-gruppen hatt et investeringsprosjekt hvor elevene har presentert ideene sine for hverandre for å skaffe investrorer med kapital. Hver elev fikk 40 000 kroner de skulle investere i de andres produkter/ideer.

Vinnerne ble Magnus Hager med sitt nyskapende Transportkort, Sondre Solberg med sin nyutviklede kontorstol og Peter Grothaug med sitt betalingssystem; SmartFinger.

 

Fra høyre Peter, Sondre og Magnus.


Publisert 31. mai 2013, oppdatert 9. desember 2014.